Näytä yksittäinen viesti
  #12  
Vanha 04.07.2012, 21:01
Picu Picu ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 28.03.10
Sijainti: Vampula
Viestit: 916
Perusasetus


Pajeron ohjauspylväs. Tälläisessa autossa on hyvä saada ohjauspyörää korkeussuunnassa eri asentoihin nopeasti ja tässä pylväässä se on mahdollista toteuttaa.


Käytännön testailu osoitti että ovea ei voida tehdä tavalla jota esiteltiin muutama päivä sitten. Oven ollessa täysin auki asennossa pitää olla todella pitkät kädet jotta olettuu penkiltä käsin saamaan sen kiinni. Joten oven lyhentäminen osoittautui ehdottomaksi ja vielä ajatus kaapparimallista alkoi tuntumaan todella toimivalta.


Ohjauspyörä on mallia liian iso. Pitää hommata pienempi ralliratti. Ohjauksessa on kierroksia viisi laidasta laitaan.


Nyt oven saa vedettyä kiinni vaikka olisi jo ehtinyt sitomaan itsensä piukasti vöillä penkkiin. Toppari pitää vielä tehdä ettei ovi pääse nojailemaan rengasta vasten.


Taakse tulee ainoastaan jarruvalo. Mitä tulee noihin johtojen ohjailuihin ja kiinnityksiin, kannattaa muistaa että asennukset ovat väliaikaisia. Laitetaan siistimmin sitten maalauksen jälkeen, nyt on tärkeintä vain se että mikään ei lepata ja kaikki pysyy kiinni.

Tälläista tällä kertaa.

Koeajelut ajettiin tänään. Leikkelen aineiston valmiiksi ja lataan tuubiin. Nettiyhteys on tosi hidas joten muutama tunti voi kulua ennen kuin näkyy täällä asti.
__________________
Team Kutunjuuston "kätevä emäntä"

You Tube

Facebook/Kutunjuusto
Vastaa lainaten