Ite porasin heti uudet pienemmän tubelesventtiilin reijät vanteisiin suojaisammalle paikalle kun aihioissa oli kahta kokoa ja ihan vanteen ulkoreunalla. Isompiin reikiin tein pienen hitsipaikan mutta pienemmät tuikin hitsillä umpeen.
Mua on jäänyt vaivaan rengasliikkeiden tasapainoitus erikoisemmille maastorenkaille joskus jopa mp renkaan painotus ei onnistunut vaan väittivät että vanne on kiero. Silloin kaivoin 130g liimapainoja pois ja taas sai ajaa 250kmh. Onko se rengaskoneen renkaan kiinnitys luotettava kaikilla rengas ja keskireikä koilla?
Isommilla renkailla olematonkin asentovirhe johtaa merkittävään virheelliseen painottamiseen, Aloin epäillä kun omatekemiä vanteita painotettiin 35" renkailla ja painoja oli pahimmillaan 450g ja niillä pystyi ajamaan max 50kmh hirveällä voblauksella. Lisäsin vanteen sisällä olevan muovirummun tuentaa ja ajoin 1,5 bar paineilla 100kmh ja vain takapää tutisi hieman. En usko että kaikki johtui tekemästäni muutoksesta.
35" Creepyt edessä 0,8 bar ja takana 0,5b on aivan katuajettavat ilman painoitusta tosin vastustaa menoa ja kuumenee pirusti.
Btw, en taaskaan huomannut ketjun ikää..
__________________
Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig,
after a couple of hours you realize the pig likes it.
|