Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L
Onko alkuperäinen koukku vai joku tarvikemalli?
Jotenkin kuvittelisin että tehtaan versiossa koukussa ja auton systeemeissä olisi se automaattinen ominaisuus, että kun on kärryn piuha kiinni persauksessa niin tutka ei silloin piipittäisi? Tämä tosin on vain ihan mutua, tiedä sitten onko Chryslerin insinöörit olleet niin viisaita 
|
On se ihan alkuperänen koukku, tai ainakin pistokkeessakin lukee "Jeep".
Ite oon ollu samassa uskossa ja toivossa, mutta näemmä Chryslerillä se on katsottu tarpeettomaksi varusteeksi...
Onkohan mitenkää mahollista tehä ite sellasta katkaisijaa? Tai mihin väliin sen katkasian laittaisi?
Ei kyllä mielellään ite mitenkään kajois, kun se toimii muuten, mut pidempi peruutus kärryn kanssa alkaa kyllä jossai vaiheessa harmittamaa.