Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 02.07.2012, 09:20
Porvoon Hilma Porvoon Hilma ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 01.05.12
Sijainti: Sipoo
Viestit: 2.426
Smile

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bj Andy Näytä viesti
Tässä tullaan siihen hauskaan juttuun eli tehoa tarvitaan vasta kun vauhti alkaa nousemaan. Jos siinä moottorissa vain on tarpeeksi vääntöä ja jonkinlainen ohjaus systeemi niin paikaltaan lähdettäessä maksimi voimalla tehontarve on aika pieni ja kasvaa vasta vauhdin myötä. Ja tuohon kiihtyvyyteen vaikuttaa sitten se ohjaus systeemi ja se miten paljon sitä reserviä on käytössä eli akussa potkua tai moottorissa papua.

Jonkinlainen välitys kai pitäisi olla ettei veto olisi liian "kulmikasta" tosin nykyään osataan tehdä jo moottorit ja ohjaukset aikasta hyvin.
tollaistakin on tehty Suomessa.
http:://www.raceabout.fi/era 4 napamoottoria, 1000-3200Nm vääntöä, tolla tehdään yli 0-100 6sekunnissa, huiput 200 km/h. Jos olis offiauto niin lähtisi kyllä ehkä jopa nopeamminkin kuin lahna lepikosta voimasavua ei tulisi mutta muta lentäisi.
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat.

Viimeksi muokannut Porvoon Hilma : 02.07.2012 09:22
Vastaa lainaten