Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vmt
Juu, siis ei nykysääntöjä huomioituna, vaan noita visioita.
Sähkömoottoreiden kiihtyvyys on ainakin hyvä itsessään, kun se maksimivääntömomentti on käytössä koko ajan, mutta sitten tullaan taas siihen kierroslukuun... Jos hidas vauhti ja hidas moottorin kierrosnopeus, niin tehoa, eli tehtyä työtä aikayksikössä, niistä ei vaan saada ulos. Ja silloin mikään ei kiihdy nopeasti. Ellei sitten ole välitetty tosi lyhyeksi ja sitten taas tingitään siitä käytettävästä nopeusalueesta.
|
Tässä tullaan siihen hauskaan juttuun eli tehoa tarvitaan vasta kun vauhti alkaa nousemaan. Jos siinä moottorissa vain on tarpeeksi vääntöä ja jonkinlainen ohjaus systeemi niin paikaltaan lähdettäessä maksimi voimalla tehontarve on aika pieni ja kasvaa vasta vauhdin myötä. Ja tuohon kiihtyvyyteen vaikuttaa sitten se ohjaus systeemi ja se miten paljon sitä reserviä on käytössä eli akussa potkua tai moottorissa papua.
Jonkinlainen välitys kai pitäisi olla ettei veto olisi liian "kulmikasta" tosin nykyään osataan tehdä jo moottorit ja ohjaukset aikasta hyvin.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.
Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.
Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa
Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä
Antsan Tuubi
|