Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 01.07.2012, 08:51
Rotpal GR:n Avatar
Rotpal GR Rotpal GR ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 19.12.10
Sijainti: Siellä jossain metsässä
Viestit: 501
Perusasetus

King Cab 2002 pientä laittoa


Tuli hommattua tollanen king cab vuosimalliltaan 2002 kone vikasena. Auto haettiin kokkolasta perjantaina ja pakkohan se oli heti purkaa. eilen siis kone pois ja vauriot selkis.... Lohkossa reikä, kolmos pytyn kanki ottanu vähä vauhtia ja vääntäny ittensä aika mutkalle...

Auto on muuten sisältä ja ulkoa(pesun jälkeen) kuin uusi. Varustelu kohtalaisen hyvä, kun on ilmastointia, vakionopeus säädintä, sähkölasit ja peilit lavakate ja TÄYSIN RUOSTEETON

Tarkotuksena ois korottaa koria 50 mm ja isompaa gummia alle. Myös sähkö virveliä suunnittelin keulalle....

Ensin kuitenkin toi kone kuntoon tai siis ny kerkee korottaan ja tekee muuta pientä ennen kun saa uuden koneen jostain. Kysymys kuuluukin että onko kukaan istuttanu tai kuullu kenenkään istuttavan ton alkuperäsen n.130 heppasen koneen tilalle sitä seuraavan mallin 2.5dCi moottoria siis sitä 170 heppasta ??????? ulkonäössä ei mun mielestä mitään eroa tohon vakio moottoriin.

Hyviä vinkkejä ja keskustelua autoon liittyen otetaan ilomielin vastaan

Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	nissan kinkku 142.jpg‎
Views:	406
Size:	99,2 Kt
ID:	27748   Click image for larger version

Name:	nissan kinkku 144.jpg‎
Views:	417
Size:	100,2 Kt
ID:	27749   Click image for larger version

Name:	nissan kinkku 151.jpg‎
Views:	386
Size:	96,3 Kt
ID:	27750   Click image for larger version

Name:	nissan kinkku 158.jpg‎
Views:	409
Size:	91,4 Kt
ID:	27751  

Viimeksi muokannut Rotpal GR : 01.07.2012 08:55
Vastaa lainaten