Viestiketju: Makkarakesä!
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 03.06.2004, 15:11
KariSalmelainen KariSalmelainen ei ole kirjautuneena
Konkari++

Rekisteröitynyt: 17.02.02
Sijainti: Ulan Bator, Mongolia.
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Silloin kauan kauan sitten, kun minä söin makkaraa, ei ollut Lidl tullut tähän meidän maahamme, ja makkara oli makkaraa, eikä mitään valkosta möhkälettä muovikuorissa.
Siis kun minä söin makkaraa, tei siihen puukolla noin viisi (5) poikkittaista viiltoa, lävistin makkaran makkaratalikolla ja kypsytin n 40min, jolloin muut olivat jo syöneet oman kakkaransa ja mä aloin syömään vasta omaani... oli sillon muistaakseni jopa hyvää...

Nyt mulla ei edes ole makkaran korviketta... soijanakit on ihan kamalia ja muut makkaran korvaavat söhellykset on lähes yököttäviä... Olen silti onnellinen vaikken syökkään makkaraa.

Et vaan uskalla myöntää itselles kuinka paljon sun tekee mieli makkaraa.. noh mutta tuo kasvissyönti hömpötys menee yleensä ajan kanssa ohi ja pääset pian nauttimaan ihanista hetkistä makkaran kanssa

- Silloin tällöin PetriSimolin.COMissa järjestetään megachatteja. Megachat tarkoittaa suomeksi illan pituista chattia jossa tietyin väliajoin jaetaan ilmaista tavaraa pois pienien tehtävien viihdyttämänä. -
Vastaa lainaten