Näytä yksittäinen viesti
  #7  
Vanha 29.06.2012, 20:53
WinChester:n Avatar
WinChester WinChester ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.07.09
Sijainti: Viiala (Akaa)
Viestit: 1.901
Perusasetus

Viime kesänä, kun mulla oli se 300M Chrysleri, niin siinä oli kaiutinelementti revennyt irti kehikosta ja oli aika hapero liitoskohta. Onnistuin liimaamaan sen takaisin semmoisella jollain ihmeen halkeamantäyttölirulla, jota valutin puolen tusinaa eri kertaa elementin rakoon ja annoin kuivua välillä. Lopulta se halkeama täyttyi umpeen ja bassot soi nätisti.

Jos elementti ei ole pahasti halki, niin luulis jollain ohuella liimalla onnistuvan sama kikka. Jos esim. ohentaisi Eri-Keepperiä reilusti ja valuttaisi sitä...? Eihän se tietysti uutta vastaa, mutta ehjä elementti on kuitenkin aina ehjä. Toisaalta jos omaa käyttistä laittaa, niin sitten turhat kikkailut pois ja kunnon vehkeet paikalleen.

Täytyy juotella poppikoneen piuhat uusiksi, kun joku älypää on laittanut 15cm pituisen kytkentäriman auton oman johtosarjan ja vakioliittimen väliin! Samalla pitää katsoa myös nuo kaiuttimet, kun tuntuu jossain päin sama särö kuin 300:ssa. Ja onhan mulla se rikkoutunut oikea etuovi vielä varastossa, jossa toivottavasti myös ehjä Infinityn kaiutin. Varaosa-autossa kun on "vain" Jensenin kaiuttimet.
__________________
Raha ja romut rauhottaa.
Vastaa lainaten