Kiitos kovasti kehuista, eipä tuo tosiaan ainakaan vielä kovin mädältä ole vaikuttanut.
Yritän pitää kameran käsillä sitten kun rupean työstämään runkoa ja pohjaa. Katsotaan onko massat pitäneet ruosteen poissa.
Eilen irroitin hiekkapellin ja tarkoitus oli ottaa etulokarit irti samalla, mutta paskanjauhannaksihan se taas meni.

Vituttaa jo valmiiksi kun aikanaan laitoin jokaisen lokasuojan levikekumin kiinni varmaan 50:llä popniitillä.
Nyt sitten saa taas jälkiviisastella ruostuneita reikiä paikatessa. Närästää jo ajatuskin takakaarien kanssa tappelemisesta, kun noi pitää tehdä kerralla sitten hyviksi. Eikä varmasti laiteta levikkeitä takaisin!!!
Niin, siis autohan olis tarkoitus palauttaa ulkoisesti mahdollisimman orkkiksen näköiseksi muuten,
paitsi alustaksi tulee OME tai joku muu vastaava, ja renkaiksi 33x10.5x15.
Tulee valmistuttuaan toimittamaan käyttiksen ja harrastus/safariauton virkaa.
En nyt tuosta "safari" -termin käytöstä täällä pohjolassa ole niin varma, mutta ajatuksena
on tehdä fiksulla tavalla takakonttiin taittuva makuulaveri,
jonka alla olisi kiskollisia vetolaatikoita joihin sitten saisi retkikeittimet jne jne hilut jemmattua.
Täällä palstallakin on ollut muutama hemmetin inspiroiva näkemys asiasta.
Eli siis autolla olisi ajatus pystyä tekemään vähän pidempiäkin reissuja ilman, että tarvitsee telttaa tai hotellimajoitusta ihan joka yö.
Ja nyt rupes livettämään ajatus siitä, että ostais käyttöautoksi HJ60:n ja laittaisi siihen tuon joutilaan turbon yms. hilppeet.

En vaan HJ:n jälkeen totu millään tavalliseen tylsään sedaniin.
Näin se sairaus etenee...