Protoshopista ei löytynytkään sopivia työvälineitä M24 x 1.5 vasuri sisäkierteen tekoon. Kun ensin kysyin niin hinta piti olla 85€ + alv., kun vein varret niin hinta olikin 100€ + alv. - maanantaina soittivat ja sanoi että heidän pitää ostaa sorviin työkalu että onnistuu, hinta veloitetaan minulta -> 190€ + alv.
Hain varret pois ja tilasin itselle sen perkeleen kierretapin

Lähetin tapin Rytarille niin tulee sitten kunnolla sorvissa tehtynä ne varsin kohtuuhinnalla.
Etupanhardin kiinnikettä aloin jo tekemään, kuvia nyt ei ole mutta huomenissa varmaan valmistuu sekä korin- että akselinpuoleinen pätkä. Vaihdelaatikon kannakepalkki on puolivalmis, ja pakoputkelle on kannake olemassa kunhan vain hitsaa kiinni. Etujarrut alkaa olla muuten kondiksessa, paitsi tarttee vielä jarrupalat sekä kaikkien jarrujen ilmauksen.
Nämäkin tuli tänään postissa, niin saa naputeltua kääntöpäihin paikalleen ja ohjausvarret kiinni heti kunhan ne Rytarilta tulee. Eli siis kääntöpäistä porataan kartioreiät veks 19mm:n suoriksi rei'iksi, ja sitten nuo kartioholkit sinne reikään niin saa kartion käännettyä alaspäin kapenevaksi -> raidetanko ja välivarsi nousee ylemmäksi pois kantojen ja kivien tieltä

15$ kappaleelta (3kpl.) + lähetyskulut 10$, eli ei ihan järkkyhintaiset sentään. Jos olisi sorvi ja oikean kokoinen kartiokalvain niin olisihan nuo itsekin tehnyt.