Juhannuksena ei sit päästykään ajelemaan kun aloin asentaan lisälaturia ja ohjaustehostimen kiristimen laakerit veisas viimeisen virtensä purettaessa. Nyt paikalla uudet laakerit ja meno jatkuu.
Pikaliima renkaanelvytys testi on kans ajettu loppuun eli tuli liimarenkaille 500km maantieajoa ja palat kului n 10mm 1,5mm. No ei se yllätys ole että renkaiden seos kestää maantieajoa paremmin kuin roiskeläppäkumi.
Toisaalta pinta-aloja vertaamalla noi liimanappulat pysyi kiinni loistavasti ja kulutuksessa kuumeni kättä polttaviksi, metsä ja suokäytössä voi toimia hyvin mutta 800g kuminpaloilla ei voi korvata 16kg kulutuspintaa.
Jäykkä etukumi nollapaineilla:
Juhannuksena koira veti älyn ämpäriin..
Pienikin konehuoneen pesu tuo valoa pimeyteen.
12V lisälaturi teetti töitä ,löysi se paikkansa ja lataa tyhjäkäynnillä kuollutta akkua 14.5V Tila oli tiukilla ja pikku 35A Denso korvasi 70A kilpailijan. Silti joutui tekemään kaksois-säädön: laturia ja kiristintä säädetään..
Toi vanttiruuvi säätimenä oli aika hyvä idea, olis voinu olla järeämpi mutta tuo löytyi hyllystä.
Mittaripaneeli ahdolle ja tilaa parille mittarille. mukana 2x 12v pistokkeet. Samalla tuli laitettua hukkiksen kellonalle 4mm prikkaa.. Vielä ei tiedä mitä vaikuttaa mutta vapaana kaasuttaessa nousee 0,5 b.