Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nerd-O
?????? Ei mulla ainakaan ole tuon kanssa ollut ongelmia kun piti testata toimiiko Nokiassa tuo joiku. Omalla Galaxy S II:lla otin siihen wlan yhteyden ja hyvin se toimi. Mikäli ei toimi niin eihän tuossa toimisi silloin mikään wlan yhteys.
|
Kuten Reisrdok sanoi aikaisemmin, niin Joiku tekee ad-hoc -verkon. Transformerin tethering-tuki on aika huono, eli ainakaan itsellä ei toimi tuohon Joikun verkkoon yhdistäminen. Googlesta löytyy hittejä ja ilmeisestikin myös ratkaisuja aiheeseen. Mielestäni tetheröinti toimi ok TF101:n aikaisemmalla firmisversiolla, mutta ainakaan nykyään se ei toimi itselläni. Wlanin sijaan olen jakanut netin kännystä bluetoothin avulla.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sos
tää kone meni varmaan rikki, ollaan mamman kanssa uistelemassa suunnistus läppäri on plotterina ku tää asus ei ole toiminu, ni kokeilin easygon karttaa ni sepä löytiki gepsin?
|
Koita vaikka GPS Status & Toolbox -ohjelmaa joka on saatavilla Shopista. Sillä näkee kohtuullisen helpolla löydettyjen satelliittien määrän ja myös kompassin toiminnan havainnollisesti.
Minulla on ollut jonkin verran ongelmia GPS:n löytämisessä. Jos kone ei löydä satelliittejä niin reboot on yleensä auttanut. Pitämällä pohjassa power- ja volume down -nappeja kone tekee cold bootin.