Näytä yksittäinen viesti
Vanha 27.06.2012, 08:10
offroadjouni:n Avatar
offroadjouni offroadjouni ei ole kirjautuneena
Super Moderator

Rekisteröitynyt: 10.06.02
Sijainti: Kirkkonummi
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nerd-O Näytä viesti
?????? Ei mulla ainakaan ole tuon kanssa ollut ongelmia kun piti testata toimiiko Nokiassa tuo joiku. Omalla Galaxy S II:lla otin siihen wlan yhteyden ja hyvin se toimi. Mikäli ei toimi niin eihän tuossa toimisi silloin mikään wlan yhteys.
Kuten Reisrdok sanoi aikaisemmin, niin Joiku tekee ad-hoc -verkon. Transformerin tethering-tuki on aika huono, eli ainakaan itsellä ei toimi tuohon Joikun verkkoon yhdistäminen. Googlesta löytyy hittejä ja ilmeisestikin myös ratkaisuja aiheeseen. Mielestäni tetheröinti toimi ok TF101:n aikaisemmalla firmisversiolla, mutta ainakaan nykyään se ei toimi itselläni. Wlanin sijaan olen jakanut netin kännystä bluetoothin avulla.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sos Näytä viesti
tää kone meni varmaan rikki, ollaan mamman kanssa uistelemassa suunnistus läppäri on plotterina ku tää asus ei ole toiminu, ni kokeilin easygon karttaa ni sepä löytiki gepsin?
Koita vaikka GPS Status & Toolbox -ohjelmaa joka on saatavilla Shopista. Sillä näkee kohtuullisen helpolla löydettyjen satelliittien määrän ja myös kompassin toiminnan havainnollisesti.

Minulla on ollut jonkin verran ongelmia GPS:n löytämisessä. Jos kone ei löydä satelliittejä niin reboot on yleensä auttanut. Pitämällä pohjassa power- ja volume down -nappeja kone tekee cold bootin.
Vastaa lainaten