Näytä yksittäinen viesti
  #11  
Vanha 26.06.2012, 13:47
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.345
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
Tietyn vuosimallin v8- durangon boksit (olisko ollut 97-98 tjsp.?) on tosiaan ihan bolt-on kamaa xj/ zj, eikä tartte pumppuakaan välttämättä vaihtaa. On järeämpi ja voimaa enemmän, siinä tais olla vähän enemmän kierroksia reunasta reunaan.

Se mitä on niistä projektikuvia nähnyt pituus taisi olla sama, halkaisija hieman isompi.. voi tosiaan tehdä tiukkaa kun vinssi syylarin alla. Muista ei kyllä oikein hajua, täsmääkö kiinnityksen pulttijaot yms...
98 v8 aurasimpukka 99 v8 on ne durangon lootat mitkä sopii, vaatii vaan jonku 6mm prikat rungon ja spacerin väliin, pulttikkiinnitys on sama mutta vaatii ilmeisesti kuiteski vähintään sen pienemmän hihnapyörän pumppuun, mielummin wj:n pumpun että renkaita saa kääntyyn pienilläkin kierroksilla, ja joistain noista simpukoista ovat jenkeissä joutuneet jo uutena poistaan rajoitinprikkoja että kääntyy riittävästi.

itse simpukka on vaan reilun 1/2" isompi ulkomitoiltaan ja siihen mulla ei ole varaa vinssin takia
Vastaa lainaten