No mun 3 viikon loma alko tänään ja pääsuunnitelma on mennä tuonne:
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=94146
Mut sitä ennen pitäs ehtiä RJ laittaa kuntoon ja leimatakkin se

Myös bussi pitäis herätellä ja siivoilla talven jäljiltä...mitähä kaikkee siinäki mahto olla kesken
Ideana ollu lähtee muutama päivä ennen Anttolan kisaa(iha enste piti jopa viikko lomailla, mut ei taida olla kalusto ajallaan kunnossa) liikkeelle ja ajella ehkä Lappeenranta, Imatra, Savonlinna lenkillä sitten Anttolaan? Eli hiukan yhteistä lomailua perheen kanssa ja maisemien katselua ja uimista.....tosin noi uimiset taitaa tarvita keskittää johonki sisätiloihin, ku ulkona niin pirun kylmä ja vettä vaan sataa
Lapsellekkin (4v) luvannu pitää lomaa, kun ollaan eka viikko hänen kaa kaksistaan lomalla ja se on tytölle tärkee juttu, ku me lomaillaan ja äiti on töissä

Ja koska uiminen on Trinelle pop, niin varmaan tuo Aulangon kylpylä kutsuu tällä viikolla jokupäivä.
-sit pitäs yks alumiini vene kunnostella myös tällä viikolla RJ:n ja bussin lisäks

Tai siis sen veneen puuosat kaipaa kunnostusta, mutta pirun kurja puuhailla ulkosalla hiomisia ja lakkailuja, ku sataa tietty vettä

Veneelle olis käyttöö 29.6. Loppijärven soutelu tapahtumassa.....eli juhannuksen huhujen mukaan "loppijärven kaljakellunta"

Mut mun loma tuurilla sade pilaa senkin suunnitelman
Tuollaista säätä ennustavat sille suunnalle tolle päivälle ei oikein hyvää muttei ihan huonoakaan
http://www.foreca.fi/Finland/Loppi/details/20120629
-polttopuita pitäny tehdä lisää, mut sataa tietty vettä

toivottavasti loman viimeisellä viikolla olis tolkuton helle

-tytölle pitäs aurailla pellolle mönkkäri harjoittelurata, mutta sataa tietty vettä ja pelto on ihan märkä

toivottavasti loman viimeisellä viikolla olis tolkuton helle

-tytölle pieni(3,5m halkaisija) uima-allas kaipais suoran pohjan pihalle, mutta vesisadettahan se on meidän kulmille lupaillu, joten liekkö se altaan vesi edes lämpiää tänä kesänä
-tytön pikkumökkiin pitäs ehtiä tekeen uus katto kans ennen syksyn sateita.....tuntuu vaan että ne sateet taitaa tulla nyt kesä-heinäkuussa
-emäntä myös mainininnut: muumi-maailma, korkeasaari, linnanmäki, tykkimäki.....olikohan ehkä vielä muitaki
Ja olishan sitä sit paaaaaaljon muitaki rojekteja, mutta joskus olis kiva olla pihalla auringossa ja grillaa ja ottaa vaikka muutama olunenkin, ilman että kokoajan on karmee kiire johonki.
PS. jos joku ei huomannu, niin mä en muuten pidä sateesta

"rain-man Salonen" nimikin monesti kaverien suusta kuultu

Siis tolkuton helle ei haittaa mua yhtään, jos vaan silloin joskus olis lomalla