Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Late_
Ekassa viestissä lukee että startti vaikka kymmeneltä.. Onks se nyt sovittu ja saletti että se on klo10?
Osaa vaan ilmoitella apparille ja saapua ajoissa paikalle.
|
Pidetään kymppi lukittuna!!
__________________
Montenegro offroad club #88
Montenegro racing 16/HighLand Racing
www.montenegrooffroad.com
6 x 4x4: 2 x LJ + SJ + BJ + RAV4 + HILUX