Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 24.06.2012, 12:05
Porvoon Hilma Porvoon Hilma ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 01.05.12
Sijainti: Sipoo
Viestit: 2.426
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tdi Näytä viesti
Nyt tartteis vähän tietoo, jospa siirtyis takas toyota mieheks ?
lähinnä noi uudemmat d4d koneelliset hiluxit ja uus koppaset kiinnostaa 2.4td on aika kestävässä maineessa mutta tästä d4d:stä en ole löytänyt oikein mitään tietoa ? Paljon tollasilla moottoreilla on kilometrejä edessä jos vaikka 200 tuhatta olis jo rullattu ? Tosi kalliita ne ainakin ovat kilometreihin nähden...
Miten voimansiirto kestää ? jotain etuperä murheita olen kuullu mutta onko nämä vaan isommilla renkailla ollut ongelma ? kaikki tieto on tervetullutta kävin koe ajamassa vähän eri hiluxeja ja tollanen uudempi oli kyl makee peli. onko näissä d4d koneissa jotain tiettyjä vuosimalleja jotka ovat heikompia tai parempia ?
Sitte onko näissä mahdollista blockata egr manuaalisesti vai onnistuuko kenties ohjelmalla ? entä saako katit poistettuu ilman vikakoodeja jotenki huijattuu tai ohjelmoituu ? ja mistä vuosimallista eteenpäikn katit on tullu ?
millasta kulutusta porukalla on ollu ? tarkotus ei olis korottaa ihan heti jos jossainvaiheessa vähän isommat renkaat ilman korottamista laittais. ?
Ei omaa tietoa, mutta ulukomuan palstalta löytyy jotain asiaa D4D koneista. Siellä puhuivat turboista ja ECV jutuista ja suuttimista. Mut en lukenut ihan kaikkia ja voihan noissa kirjoituksissa olla hieman harmituslisääkin, kun ei oo ihan kaikki mennyt niinkuin olisi toivonut.
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat.
Vastaa lainaten