Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja cybress
Joo,ei siinä ketään,tuli raapastua susukista uretaani / puu / kitti helmat irti,
oli joku iisalmen seppä itte tehny hienot palkki helmat 24:sesta lankusta,ois voinu jättää tekemättä 
auton koko kylki oli kitattu ja kuidutettu helmasta ikkunan ala-osaan asti
elikkä tuumasta toimeen,kaikki pois,siis aivan kaikki,
työvälineiksi iso rälläkkä,terävä ryssä avain ja leka, puu helmat oli ruuvattu helma peltiin kiinni ja sitte siihen päälle kuitua ja sitte se uretaani oli joka raossa ja päälle 2cm kittiä  tuossa muutama kuva...
Toivottavasti se et ollut SINÄ! ja jos joku tietää kuka tuon on kötöstelly ni saa laittaa osotetta,säästin puu(palkki)helmat, liikkuu muuten sitte matkahuollolla sille kotiin joka nuo on rakentanu,,,,ei viitti roskiinkaan heittää jos jollain on jotain TUNNEARVOA noita puun palasia kohtaan   OLI muuten hienot levitykset helmoissa,MUTTA EI OOO ENÄÄMps auto on ollut ennen pinkki...kaiken näköstä....
ja ovetkin on kirjaimellisesti kitattu yli,semmonen 1cm kerrros pakkeli parhaimmillaan... PS ostan sj410 korin jos jollain on jääny nurkkiin...
|
Minun entinen susukihan se siellä lankkuhelmoineen on ilmeisesti ollut. Levikkeet oli rakentanut joku äijä eteläsuomesta ja maalannut sen pinkiksi, oli kuulemma ollut sen äijän tyttären ensimmäinen auto ja jäänyt kaiten käyttämättä kun vähän turhan jäykkä oli ollut ajaa
Se auto siis oli rakennettu tiekäyttöön koska se oli matalakin kun se minulle tuli ja siinä oli ihan henkilöauton renkaatkin silloin. Itse ostin sen joltain jampalta äänekoskelta mikä oli suunnittellut siitä offiautoa muttei saanut aikaseksi.
minä laitoin siihen kaikki offihilppeet mitä siinä on ja vaihdoin ne recarot sisälle yms. maalasin sen vielä vihreeks ennekun möin.
sitä en ymmärrä miksi purit sen lasikuituhirvityksen kun sehän oli ihan maastokäyttöä ajatellen hyvä. vesi/paska pysyi ulkona ja helppo oli korjata kun jostain halkesi

ja ne lankkuhelmat kesti tunkatakkin