Sain Rytarin väsäämät ohjausvarret tänään. Hyvältä näytti kierteet toisessa päässä (M24 x 1,5mm), ja varmasti riittävän paksuista tavaraa putket että kestää. Jatkoivat matkaa suoraan Matkahuollosta Protoshoppiin; toiseen päähän pitää saada M24 x 1,5mm vasurikierteet sorvattua. Saan ne sieltä ensi viikon perjantaina.
Goferitin flip insertit lähti tänään matkaan jenkeistä, pitäisi tulla myös ensi viikolla niin saa ohjaushilppeet kiinni autoon ja pääsee säätämään auraukset yms...
Listalla tehtäviä asioita ennenkuin on auto takaisin ajossa:
* Ohjausvarsien & flip inserttien asennus
* Jarrujen loppuun asennus & ilmaus
* Etukardaanista yksi ristikko vaihtoon ja kardaani kiinni autoon
* Etuakselille ja koriin pitää tehdä panhardin kiinnikkeet; panhardin paikalleen ruuvaus & säätö oikeaan mittaan
* Takavakaajan kiinni pulttaus ja akselille pitää tehdä koiranluille kiinnikkeet
* Leikellä ja loveta muutama putkenpätkä vahvikkeeksi ja hitsuutella niitä kiinni autoon; ruosteitten putsaus putkista yms. ja uudelleen maalaus
* Tehdä laatikon kannakepalkki/ jakiksen suoja loppuun
* Ruuvata bensatankki ja sen panssari takaisin paikalleen
Varmaan jotain muutakin pientä mitä unohtui tähän hätään

pikkuhommia, mutta meneehän noissa aikaa. Leimallekkin pitäisi kait sitten päästä..
Sain minä sentään jotain tehtyäkin tänään, etuakselille tuli väkästeltyä noi vakaajan kiinnikkeet. 6mm:n levystä missä on 90* pokkaus - siitä piti joskus tulla vinssipeti mutta ei se ikinä mennyt siihen käyttöön. Pitihän sille jotain hyötykäyttöä kuitenkin keksiä, joten tällaiseen meni pätkät sitten: