Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Patu925
Täällä luetun perusteella jos kovinkin syviä analyysejä teet niin et kotia osaa.
Ihan vaan jos lukee keskusteluja vaikka autoista tai renkaista tai murroksista tai vinsseistä jne... Joka aiheessa on vahintään kaikki paitsi itse kirjoittaja väärässä.
Kannattaa käydä tuolla ulkomaailmassa kattelemassa miten siellä oikeesti asiat ja tavarat toimii...
|
Jaa, enpä nyt tiedä mitäpä tuohon yksittäiseen irrottamaasi lauseeseen liittyvään kommenttiisi sanoisin...

, ehkä mä vaan kiitän mielipiteestäsi

Lupaan käydä joskus ulkonakin
Vielä ihan selvyyden vuoksi, mä kyllä saan koko ajan uutta tietoa täällä kirjoittelevien teksteistä, ei mulla ole tuota tietämystä, jota täällä on kerääntyneenä. Ihan oppimismielessä olen liikkeellä ja mielenkiintoiset jutut tuppaa tulemaan itsellä kirjoituksiksi asti. Kysymykset on mun mielestä mukavia ja vastaukset opettavaisia, kiitoksia vaan niille jotka uhraavat aikaansa vastaamiseen tällaiselle teorianoviisillekin
Mä en ole kyllä huomannut minkäänlaista muiden osaamisen mollausta täällä niinkuin joillakin muilla palstoila. Siellä aihe kuin aihe ajautuu hyvin nopeasti toisten kehumiseksi erilaisia ihmisen ruumiinosien tai eritteiden nimiä käyttäen. Keskustelua, jos sitä siksi edes voi nimittää, ei jaksa seurata.
Kiitos mahdollisuudesta oppia uutta!