Koettakaas sit jossain vaiheessa miettii hintaa noille jaren koosteille/teos eikä sit sellasii 15min teoksia...Mielestäni jaren tulis sit saada tietty prosentti/myyty kasetti,kun näitä alkaa meneen.Sä et jare varmaan itse enää ymmärrä kuinka muita kiinnostavia tällaset otokset ovat kun ne on tiedän reissuilta kuvattuja ja aikaa myöden menettäneet sun silmissä arvoansa.Iankaikkisesti olen kironnu,ettei näistä meidän touhuiluista ole saatu telvisioon enempää juttuja ja mielelläni katselis jos olis mitä katsella.vielä sekin että ajelet kansainvälisiä ja yleisesti arvostettuja kilpailuja ja nimeäkin on ajan myötä kertyny ilmeisesti eniten suomalaisista offi kuskeista.Mieti ny,ennen ku se on myöhäistä ja materiaali ilmaisex kierrossa.en yhtään epäile,etteikö tällä materiaalilla saattais saada jokusen osasen jeepsteri projektiin myyntituloista.Se on nähdäkseni aikalailla ainutkertaista materiaalia tällä saralla.sit vaan koopeelle yleiseen levitykseen...diiliä pystyyn...aivoriihi käyntiin.
Hieno liikekannellepano asialle Lantikka!!!Upea ajatus!
itse olisin kiinnostunut enemmän safareista,mutta kyllä kai ne sit tulis kaikki hankittua...
Nii,käsittääkseni täällä on muitakin joilla oikeesti on tällaista materiaalia ja meriittiä...Päitä yhteen ja puimaan.eikös näitä sit vois laitta rajojen ulkoppuolellekkin myyntiin,onhan ainakin jarerolla yhteyksiä muualle offimaailmaan ja onhan nää www:tja vaikka mitä...Laittakaas pikasesti arvioo hinnoista ni kerätään listaa mahdollisista potentiaalisista ostajaehdokkaista...
-Ei tätä sotaa näin voiteta.pojat..mennäänpäs tuon suon yli että heilahtaa!
Edited by - G280E on 01/06/2004 21:31:32
|