Samaa asiaa olen itsekin päissäni pohtinut..
Jeepin virityksessähän on kyse siitä kuittausnappulasta, jonka toimintaa joskus olen täällä aikaisemminkin pohtinut..
Vaan on hienoo tää tämmönen, toisaalta, kukapa estää asiaa penkomasta AKElta ja konttoreilta.. Jos pystytään toteennäyttämään, että auto, johon valoja on suunnittelemassa ei omaa semmottista konepeltiä, joka häikäisee kattovalot silmille ja valoviritys toteutetaan sinällään samalla toimintaperiaatteella kuin Jeepissä / Xtrailissa, niin en keksi syytä, miksi sitä ei voisi hyväksyä. Toi tyypitysjuttu kun minun käsittääkseni on helpompi perustella auton liikenneturvallisuuteen vedoten, niin kun esim. isompien renkaiden asennuksen suhteen, mutta kattovalohan on kattovalo.. asennustavastahan niiden toiminnan pitäisi olla kiinni, eikä auton tyyppihyväksynnästä...
Tää oli osaksi sitten purnausta, joten Kiitos ja Anteeksi
Eespäin ja vinssillä loput..
|