Näytä yksittäinen viesti
  #644  
Vanha 16.06.2012, 08:01
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.443
Perusasetus

Meinaat korilta akselille tulevaa kumiletkua, sitä T- haaraa? Otat ensin akselin huohotusputken irti pultin päästä, ruuvaat 3/8" lenkillä (tai HYVÄLLÄ pikkujakarilla) sivuille lähtevät jarruputket irti, jos tarttee se jarruletku irrottaa akselista niin huohotusletkun pultti pitää sitä kiinni (muistaakseni 9/16", 14mm käy myös). Korin puolella sama letku lähtee muistaakseni 16, 17 tai 18mm lenkillä ja 3/8" lenkillä jarruputken nippelistä kääntäen.

Noihan voi sitten olla ihan tuskaisen jumissa, mä irrotin ZJ:stä kaikki takajarruputket, korilta akselille tulevan jarruletkun molemmista päistä (meni vaihtoon) ja molemmat etujarruletkut meni vaihtoon - kaikkia piti vähän ensin suostutella propaanitoholla kunnolla lämmittämällä. Ongelma on, että kumiset putket voi sitten poksahtaa tuon seurauksena.. Ja silti on riski että myös jarruputkien nippelit menee pyöreäksi. Jos ei ole ihan pakko irrottaa, niin ÄLÄ irrota!
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten