Jaa, se olis huomenna apparin tehtävät edessä.....hitsi, siit onki aikaa, ku on ollu siin tehtävässä. Mut eikö se edelleen ole trialin henki, että ei kannata peruuttaa, eikä osua reittimerkkeihin? Ja jos menee suteen, niin apparin vika? Eiköhän noilla tiedoilla mahda pärjätä huomennaki?
Huomista odotellessa




Pikku Myylle sain ladattua yhen videon viime kerran Raision trialisa....iha vaan sen takia, ettei vaan ole huomenna ärtsy