Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mikkocap
kunhan muistaa että kaasariautoon kun laitat sähköpumppua ja jos haluat konehuoneeseen niin laita pumppu bensalinjan alapuolelle, jotta bensa pääsee omalla painollaan valumaan hyvin pumpulle sillä niissä on monesti aivan järkyttävän huono imuteho, vaikka olisikin hyvä paine. siksi ne on monesti tankilla. ja ei tuo kaasarikone painettakaan juuri vaadi. ad:lla myydään kans tota motonetin pumppua hugo ja vissiin kohtuu hyvä. tais olla ainakin siinä ad:n mallissa 80 e lähtöhinta. itse laitoin sähköpumppun kerran yhteen chevyyn kun oli harvinainen auto ettei löytynyt mekaanista mistään ja toimi kohtuudella. jotekin vaan sitten kun sain modattua eri autosta mekaanisen niin veti kyllä paremmin. mutta se pumppu jonka itse silloin ostin oli halvin ja varmaan huonoin mitä kaupasta saa mutta toimi kuitekin, kunhan kokeilin että toimiiko koko motti autossa kun ei sillä oltu 8 vuoteen metriäkään ajettu.
|
Jostain syystä en löydä tuota Huco:n pumppua Motonetin listalta mutta tarvii mennä käymään liikkeessä muutenkin.
Tuo korkeussuuntainen sijoitus saattaapi olla ongelma, jos tosiaan pitää pumppu laittaa tulolinjan tasalle. Noi putkethan tulee tankilta runkopalkkia pitkin, eli aika alas pitäisi pumppu laittaa konetilassa. Pelottaa vaan noi sähköt niin alhaalla. Tavoitteena olisi saada suunnilleen originaalin pumpun korkeudelle.
EDIT1: miten toi tarvittava paine, osalle pumpuista ilmoitetaan 0,1 bar ja osalle 0,4 bar. Onko jotain minimi- tai maksimiarvoa ?
EDIT2: mites tuon paluulinjan kanssa, onko se tarpeen sähköisen pumpun kanssa ? Noissa pumpuissa näyttää olevan vaan tulo- ja lähtöliitännät.