Näytä yksittäinen viesti
  #10  
Vanha 14.06.2012, 20:02
mikkocap mikkocap ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 07.01.12
Sijainti: Kuopio, Suomi
Viestit: 333
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bj Andy Näytä viesti
Eihän se ole mersu jos se ei maksa...

Kolme vuotta kerkesin itekkin variolla ajamaan mutta siihen ei vielä tuohon aikaan kerenny tulemaan muuta vikaa kun se että jarrupaloja sai välillä lisäillä. Eli olivattten takana puoliautomaatiset huollon suhteen.

Ja siinä oli taka ilmat ja oli perhanan hyvä soratie auto, sillä pääsi ihan hemmetin kovaa talvellakin.

Ja tarkista ne säiliöt ja laske vedet pois jos sitä on.
isäukolla ollut 6 vai 7 meseä yhteensä. ensimmäinen tais olla joku -81 508 ja sitten sen jälkee 6 sarjaa vario ja kastenia mutta ei voi muuta sanoa kun että järkyttävän lujia vehkeitä ja loistavia työautoja. ensimmäinen jossa oli paineilmakäsijarru oli kyllä hirvee paskaläjä, ei jarrujen puolesta ollut yhtään tervettä päivää ja veholla seiso melko monta työtuntia. tämä nykyinen on ollu pari vuotta ja ainoot viat ollu yhden kerran jarrupalojen vaihto, ilmankuivain ja pakoputken haitari. ainut vika mikä tossa aina välillä kiristää hermoja on toi naurettava moottori, väyrysen 2,9 vitosmylly. vähän eri kone kun noi 4,0 neloskoneet vaparina tai sitten 4,2 turbo neloskone. ei tolla vaan pääse mihinkään ja välitykset on niin tiheät että vitosella voi ajaa huoleta 45 ja 80 jälkeen auto huutaa hoosiannaa ! tehty alunperin varmaan johonkin jakeluhommaan ja muistaakseni vanhemmissakin varioisssa on noita tiheäperäisiä teollisuusmalleja joissa huippunopeus on 60 luokkaa

alkuperäiseen aiheeseen palatakseni; oli tarkoitus kokeilla noita säiliöitä samalla kun herkistelen satuloiden liukutappeja ja vaihtelen peräöljyt... huomasin palanvaihdon yhteydessä että on tapit melkosen jumissa..
Vastaa lainaten