Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pahavävy
Taitaa olla viitteellinen se paino,vai oletko joskus ajanu vaakan kautta?
En ole vielä sellaisella sahalla käynyt,missä olis vaakaa.
Se kuutiopaino heittelee aika tavalla.Esim mänty, mikä kasvaa karulla
maalla hitaasti,painaa huom. enemmän,kun mitä jossakin vanhalla pellolla kasvava "räkämänty".Joku vuosi sitten sanoin isännille rahtikirjaan
merkitystä painosta,ne kysy äänekosken tehtaalta luvan ajaa vaakan kautta.
Vähän oli painot päin v....a, 67,5t kok.paino.Rahtikirjaan merkityn mukaan,
olis pitäny jäädä alle 61t 
|
Elämä on ja tietämättömyys ei vapauta vastuusta.Vaikka asia hanurista onkin...
Onko tuossa kohtaa mahdollisuutta vapautua vastuusta "varauman" kautta eli kirjoittaa rahtikirjaan ennen lähtöä että ei ole varmuutta kuorman painosta?
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.
Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.
Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa
Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä
Antsan Tuubi
|