Nyt alkaa tuo "pilkku-" olla pää osassa;
Palataan tuohon pilkun vääntämiseen alempana.....
Siis jos kuokkurin kuski (ammatti kuljettaja) ajaa risteyksen läpi ylinopeutta, ja siinä sattuu k.o vahinko, niin minusta on oikein että asia tutkitaa tarkkaa!
Ja se että jos rekan ylipainoja ilmoitetaan kilon tarkkuudella, niin siinä on "mittausmarginaalivara" varmaan mukana?
Ja noissa painoissa ilmoitetaan vain maksimit! (isäntä vaatii vähintään-)
Mutta minkä (xythäq) takia oikeus ole takertunut tuohon väsymykseen, siis viittaus teiniltä, että oli valvonut; mutta tuota 60T saa kuskata myös nukuksissa.!
Siis suomen tieliikenteessä saa "nukkua ratissa", mutta jos kännissä yhtään, niin rapostissa lukee että kykenämätön kuljettamaan ajoneuvoa, ja alkoholin vaikutuksen alainen; puhallus 0.05 promiea.
ja tuomiota ei tule; oli vahinko,
Se että 24h valvominen, (kuten lääkärit tekee) On verrattavissa promillen känniin, mutta ratissa saa torkkua, mutta ei textailla selvimpäin?????
|