Viestiketju: HJ Rusty
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 10.06.2012, 18:02
helmapelti:n Avatar
helmapelti helmapelti ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 07.12.08
Sijainti: Tampere
Perusasetus

No toi piipunhattu meni jo romuihin..

Jotain tuli väkästeltyä hjn kanssa:

Konepellilukot on kätevät luukuissa kun sokka kiristää välyksen pois, ei kolise ja on helppo käyttää.

Vetolaatikot taakse.

Viilapenkillä saa luukun lukittua niin painavana sekään ei lonksu.

Maastorenkaat on taas kasassa ja yllätys oli melkoinen kun ensin koeajoin eturenkaat ja sai ajaa 100kmh ilman mitään voblauksia ilman painotusta. Vanteet ei sitten ollutkaan vinot vaan viimeks ojarumpu ei keskittynyt vanteeseen.Muistaakseni vanteissa oli sivu ja selkäheittoa~+-1,5mm.

Takapää hemputtaa mutta 80kmh on ihan ajettava.
Tässä oli lisätestinä kaikkien tein itse ja säästin kokeilujen äiti eli liimasin pikaliimalla nappuloita renkaisiin

No miten kävi? Ekana liimatusta renkaasta sain irtoamaan yhden nappulan kun ajoin sataa, jarruttelin, kurvailin ja ruovin sorakuopalla. Loistavaa!!

Tokana liimatusta irtosi kymmenkunta ja kaks vikaa oli jo liimattu hosumalla ja niihin jäi kymmenkunta nappia..

-->Huolellisesti liimattuna kumi repeää eikä liima.
Kun renkaaseen meni ~70 nappulaa niin tuli hosuttua, nappula pitää olla liimauspuristuksessa 3-5min että tarttuu kunnolla.

Kyllä senverran kylähullu olen että liimailen kaikessa rauhassa uudet nappulat kun niitä tuli leikeltyä muovikassillinen oksasaksilla ja liimaakin riittää

1,3bar paineilla auto on asvaltilla kokonaan liimattujen nappuloiden päällä ja jyrinä on melkoinen, lisäks napit joutuu tiukassa käännöksessä koville. Jos ne sen kestää niin voipi kestää ainakin pehmeässä maastossakin.

HJ:n ei pitäis olla kauheen kaatumatautinen noilla kun pyörä painaa 40-50kg ja renkaan ulkopinnasta toiseen on 205cm, vähän leveempi kuin korkea. Lisäks noi 13"leveet vanteet on todella hyvät ajaa, soratiellä 1,3bar paineilla uskalsi päästää pikkusladiin 70kmh ja ohjaus pysyi tarkkana. Kallistuksenvakaajiakaan ei kaivannut kun etupään jousitus kovenee nopeasti joustossa.

Oon muuten todella tyytyväinen nokian halpispuhelimen kameraan, oliko se nyt 7230 tai jotain. Kuitenkin 3,2Mp enkä erillistä kameraa omista.
Vastaa lainaten