Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vmt
Tuosta vähän näkee, kuinka paljon pitää tyhjää pyöriä, että onnistuu lukitus tuolla EGerodiscillä. Taaksepäin näköjään pikkuisen enemmän... Lukitus näyttäisi pysyvän sitten kuitenkin ainakin osittain päällä, kun on tapahtunut ja jatketaan suoraan menemistä. Tuota kyllä tukee omat kokemukset lumihankeen jumittumisesta.
http://www.youtube.com/watch?v=y1DG-P6oOGY
|
Ei ollenkaan huono esitys!! Taatusti satakertaa parempi kuin mikään jarruihin perustuva luistonesto.
Ite tuossa yksi yö funtsin tuota pakkoohjausta ja tulin siihen tulokseen että koska tuo vuotaa aina vähäsen niin ulkoa tuleva paine johtaa loppujen lopuksi siihen että perä on jossain vaiheessa täysi öljyä.
Eli pieni sähköpumppu sinne akselille joka käyttää sitä omaa perä ölppää ja tarvittaessa paineakku.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.
Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.
Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa
Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä
Antsan Tuubi