Viestiketju: Isuzu Trooper ?
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 31.05.2004, 13:36
TROOPER TROOPER ei ole kirjautuneena
Jäsen

Rekisteröitynyt: 26.02.04
Sijainti: Forssa
Perusasetus

Itselläni on 2.8 TDIC vm.-90, ajettu n. 340.000 km, Ilmastointi, 4xsähkölasit, Jarru/ohjaustehostin (Jarrut on hyvät, tunnokkaat ja tehokkaat) . Ostin sen n. 3 vuotta sitten pohja ja runko on ruosteeton, korissa pientä ruostetta jotka aion tänä kesä laittaa. Korjattuhan sitä on.. Itse olen ollut autoon tyytyväinen, koko lailla ripeä liikumaan kun vaan löytää sellaisen ihmisen joka osaa turbon säätää eikä vaan sellaista joka väittää osaavansa. Maastossa ja maantiellä olen tykännyt ajaa. Ostin auton sillä periaatteella että laitan sen uuden veroiseen kuntoon ja ajan sillä pitkään: Kun ostimme sen niin koneen ja vaihteiston välistä vuoti öljyä, vian korjaamiseksi piti ottaa kone irti joten samalla laitettiin koneeseen kaikki uutta. Osien saamisessa ei ole mitään ongelmia eikä ne ole älyttömän kalliita. Mitä on sitten korjattu: Pakoputken loppupätkä, Laturi, Startti, Akku, jarrupaloja,apusimpukka ja simpukka kiristetty, Syyläri. Syy miksi päädyin Isuzuun oli hinta, Ilmastointi ja hyvä kunto. Harkitsimme ensin HJ:ta mutta ne oli niin kalliita ja huonokuntoisia, Pajeron hylkäsimme koska esim kelt. pörssissä oli niin paljon Pajero ilmoituksissa "vaihdelaatikko laitettu..." Maasturi kuin maasturi...rahaa täytyy ylläpitoon olla paljon, jos ei ole auton ylläpitoon laittaa 2-5 tuhatta euroa niin maasturi kannattaa mielestäni kulkuneuvona unohtaa. Kulutus: talvella 4-vedolla lukot päällä 10,5, kesällä pääsee matka-ajossa takavedolla alle 8

- Isuzu Trooper 2.8 Tdi vm.90 -
Vastaa lainaten