Noniin, etuakseli alkaa olla paikallaan kun sain sen haettua Jamantilta pallonivelien vaihdosta takaisin. Prässäsin vielä uudet ylätukivarren puslat paikalleen mitkä tuli lähetyksessä. Tässä hyvä syy miettiä pariin kertaan, ostaako alkuperäiset puslta, vai "el hecho mexico"- tarvikepuslat. Molemmissa on ihan selkeästi samankokoiset reiät, ja muutenkin laatu yhtä hyvä

Noi paremmat maksoi jenkeistä tilaamalla huimat 6.99$ kappale..
Alkuperäiset jarruletkut oli lyhyet niin edessä kuin takana näille uusille jarruille. Taakse ostin Jamantilta pisimmän mikä löytyi, mutta se ei sittenkään ollut tarpeeksi pitkä. Päädyin siihen että samalla kun tuli nuo muut romppeet jenkeistä niin tuli tuning- letkut myös. DOT- hyväksyntä, reilusta alkuperäistä pidemmät rosteripunosletkut suojamuovilla. Luulisi kestävän
Tuollaiselta näyttää edessä kiinni:
Taakse tuli panhardi paikalleen, siellä on nyt oikeastaan kaikki paikallaan mitä pitää, vähän täytyy ABS- tunnistimien johtoja laittaa nippareilla kiinni ettei roiku miten sattuu. Pelivaraa panhardin ja trussin väliin jäi noin 4mm kun akseli on lähimmillään, sehän riittää