Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 08.06.2012, 21:00
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.457
Perusasetus

Noniin, etuakseli alkaa olla paikallaan kun sain sen haettua Jamantilta pallonivelien vaihdosta takaisin. Prässäsin vielä uudet ylätukivarren puslat paikalleen mitkä tuli lähetyksessä. Tässä hyvä syy miettiä pariin kertaan, ostaako alkuperäiset puslta, vai "el hecho mexico"- tarvikepuslat. Molemmissa on ihan selkeästi samankokoiset reiät, ja muutenkin laatu yhtä hyvä Noi paremmat maksoi jenkeistä tilaamalla huimat 6.99$ kappale..




Alkuperäiset jarruletkut oli lyhyet niin edessä kuin takana näille uusille jarruille. Taakse ostin Jamantilta pisimmän mikä löytyi, mutta se ei sittenkään ollut tarpeeksi pitkä. Päädyin siihen että samalla kun tuli nuo muut romppeet jenkeistä niin tuli tuning- letkut myös. DOT- hyväksyntä, reilusta alkuperäistä pidemmät rosteripunosletkut suojamuovilla. Luulisi kestävän




Tuollaiselta näyttää edessä kiinni:




Taakse tuli panhardi paikalleen, siellä on nyt oikeastaan kaikki paikallaan mitä pitää, vähän täytyy ABS- tunnistimien johtoja laittaa nippareilla kiinni ettei roiku miten sattuu. Pelivaraa panhardin ja trussin väliin jäi noin 4mm kun akseli on lähimmillään, sehän riittää

__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.

Viimeksi muokannut Timo_L : 08.06.2012 21:09
Vastaa lainaten