Nyt on kyllä niin hyvin tutkittu että vaikeaa on enää mitään helppoa vastausta keksiä.
Paitsi se että onko mahollista että se säädin on asennettu hieman väärin eli siltä valolta puuttuu se sen käynnissä sammuttava + jännite?? Tulikohan se jollain lärpääkkeellä sieltä laturista siihen säätimelle kun sen pistää paikoilleen? En ihan tarkkaan muista.
Paljonkos se lataa kierroksilla ja kuormalla??
Tai se heräte kaapeli on vain kytketty vika paikkaan?? Laturi kyllä herää itsestäänkin jäännös magnetismin takia.
Diodisilta voi olla sen verran kallis että uusi laturi on ihan varteen otettava vaihtoehto.
Niin ja mikä auto?
Oisko siitä johtonipusta mikä alunperin on lähteny akulta, voinu jäädä joku johto irti??
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.
Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.
Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa
Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä
Antsan Tuubi
Viimeksi muokannut Bj Andy : 08.06.2012 16:46
|