Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ahma
Laitetaan oma lusikka soppaan tähän keskusteluun ja tää ko. rekkakuski on tuttuni ja totesi vaan tuossa et "tää ei pääty hyvin" Sen enempää tarkentamatta jutteluamme ni kuski vaan ei voinut tehdä.... tai kerenny tehdä yhtään mitään estääkseen kolarin. Ihmettelen vaan syvästi autoilijoiden järjen juoksua, katsomatta ajoneuvon kokoon et miksi helvetissä pitää tunkea eteen,väliin,kyllä minä tuosta vielä kerkeän ??? Mikä kiire, miksi kiire, eikö kerkeä odottaa vaikka 3min ja sit lähteä etenemään turvalliseen väliin ???? MIKSI!!!!
Mulla ei oo kiire kuolemaan liikeneessä omaa tyhmyyttäni (eikä muutenkaan) ja joudan odottamaan risteyksessä tai ajettaessa jonossa turvalliseen väliin tarjoamista TAI sit vaan ajan ja mietin vaikka NAISIA joita en näkis jos koheltasin ja sarvi punasena ajasin ja söheltäsin itteni hengiltä. Isojen autojen kuljettajaissa on tullut esiin huolestuttavia piirteitä mut henkilöauto puolella pahenee samaa tahtia.
|
Tähän on kompattava, itse muutamia vuosia konekuljetuksia kuorma-autolla tehneenä joskus joutui vain ihmettelemään kotilokuskien mieletöntä halua ajaa raskaamman ajoneuvon eteen/alle, Pariinkin otteeseen on tapahtunut että täysin näköesteettömällä tiellä on pitänyt peruuttaa kuorkki tienpistolle jotta saa koneen kyytiin ja eteenpäin, varoitusvilkut päälle ja kivasti peruuttelemaan, huomaan henkilöauton tulevan toisesta suunnasta ja oletan kuljettajan hiljentävän nähtyään isomman auton melkein poikittain tiellä... Muttai EI!! Tämä hurja pykältää pienemmälle ja väkisin tuuppaa takalaidan/laskusillan ja tienpiston välistä ohi, ei olisi tarvinnut kun hieman höllätä volvosta kytkintä, niin kotilo olisi pyöriskellyt kivasti hakkuuaukealla, kuskinpuoli autosta rusinana... Aivan uskomatonta porukkaa näkee välillä liikenteessä. ja tuonhonkin tilanteeseen, ei olisi paljoa tarvinnut odotella kun olisi ollut vapaa baana edessä kun olin peruutellut auton tieltä pistolle...