Moi,
tsl ei tosiaan ole kyllä mitenkään mieltäylentävä katurenkaana, mutta sopivalla asenteella menee varmaan.
> suo-ajon hienoimpia niksejä
Pitää varmaan jokaisen itse nähdä ennenkuin uskoo, ainakin minä olin tosi haavi auki monta kertaa viikko sitten raajärvellä, G280:n selviämiset epätoivoisista tilanteista ja pyssykyläläisten suollahiipimiset oli ihan uskomattomia. En tietenkään uskonut kerrasta, vanha "kunnon" lappu-lattiaan tekniikka ja muutama jumi myöhemmin tulin itsekin kokeilleeksi miten se hiippailu toimii, ja olin aika ällistynyt kun auto vaan menee ja menee...
Tuossa ojassa on vettä kumpparin varren verran ja pehmeä pohja. Lukot päälle, viistosti yli ja niin rauhallisesti ettei rengas varmasti sudi, ja matka jatkuu. Hieman happea, ja renkaat olis painuneet tuosta kuntasta läpi ja sitten olis (taas) tarvittu warnia. Kolme-neljäsataa heppaa ja leveät pokkerit olis varmaan menneet tuosta suosta yli hapellakin, tai ainakin olis ollut mielenkiintoista katsella kun joku sellaista yrittää, se toinen vaihtoehto olis tarkoittanut aikamoista vinssaamista.
Altsikoilla vielä kärsi suditellakin, mutta teeäsällillä vajoaa niin turkasen nopsaan jos suossa polkee.
-Paavo
Edited by - Paavo on 30/05/2004 21:40:41