Näytä yksittäinen viesti
  #7  
Vanha 04.06.2012, 13:51
ImacInnes:n Avatar
ImacInnes ImacInnes ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 09.03.07
Sijainti: Hki / A´la Malmi
Viestit: 4.598
Thumbs up

Jep!


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jare Näytä viesti
Juu vanha temppu vahvistaa noita heikkoja vetareita on ollu tuo hitsaaminen. Harvemmin ainakaan itellä tuli eteen, että tarviis hitsaukset hioo auki, kyl se vetari tai ristikko ehti katkeen jo paljon ennen rasvojen loppumista

Ja saattaa olla sit aivan lasikovia noi kupit, joten itse en näkis vaivaa alkaa poraileen rasvanippojen reikiä. Muistaa vaan jokaisen ajoreissu jälkeen katsoa, että "itkeekö" nivel ruostevettä tai onko siihen tullu väljää. Jos näin, niin hiomalaikan kanssa hitsaukset pois ja ristikko vaihtoon. Mut tosiaan itellä tuppas jo katkeen muuten vaan noi D44 vetrit ennen ku "huoltoväli" tuli täyteen.


Tee koelautaan mieluummin tarrat:
AVARRA LOKASUOJAT, NIIN ETTÄ RENKAAT MAHTUU PYÖRIIN

ja jos tuokaan ei auta, niin:
OSTA TERÄSVETARIT

ja jos ei vielkään, niin:
HANKI "PARI PYKÄLÄÄ "VAHVEMMAT AKSELIT

Joo, niin vähän meinasin että kiinni vaan ja ajoon ja sitten kun hajoo tai näkyy välljää niin vaihdetaan, tikkuja on jo lisää tiedossa joten näillä mennään.

Lokasuojat piti olla jo niin avarat että eivät pyörät ota kiinni vaan ei ole näköjään tuollaista ääritilannetta tullut viellä vastaan.
Tutkitaan lisä avarrus mahdollisuutta mielessä kävi myös korin korotus, vaan ei mahdu sitten enään kuljetus Volvoon?

Kyllä mennään nyt aluksi halvimmalla versiolla eli: ÄLÄ HÖLMÖ HYPYTÄ, KÄYTÄ VINSSIÄ!

t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/
-Kulmakorpi Off Road Park-
-JEEP HOLIC-
https://www.facebook.com/GPKorjausOy/
Vastaa lainaten