Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 04.06.2012, 13:30
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja offroadjouni Näytä viesti
Kuppien kiinni hitsaaminen on perinteinen tapa vahvistaa vetareiden heikointa lenkkiä. Ristikon kupeilla on tapana päästä liikkumaan paikaltaan jonka jälkeen ristikot hajoavat helpommin. Jotkut hitsaa kupin pisteillä kiinni, toiset pelaa varman päälle ja vetää täysillä saumoilla.
Juu vanha temppu vahvistaa noita heikkoja vetareita on ollu tuo hitsaaminen. Harvemmin ainakaan itellä tuli eteen, että tarviis hitsaukset hioo auki, kyl se vetari tai ristikko ehti katkeen jo paljon ennen rasvojen loppumista

Ja saattaa olla sit aivan lasikovia noi kupit, joten itse en näkis vaivaa alkaa poraileen rasvanippojen reikiä. Muistaa vaan jokaisen ajoreissu jälkeen katsoa, että "itkeekö" nivel ruostevettä tai onko siihen tullu väljää. Jos näin, niin hiomalaikan kanssa hitsaukset pois ja ristikko vaihtoon. Mut tosiaan itellä tuppas jo katkeen muuten vaan noi D44 vetrit ennen ku "huoltoväli" tuli täyteen.


Tee koelautaan mieluummin tarrat:
AVARRA LOKASUOJAT, NIIN ETTÄ RENKAAT MAHTUU PYÖRIIN

ja jos tuokaan ei auta, niin:
OSTA TERÄSVETARIT

ja jos ei vielkään, niin:
HANKI "PARI PYKÄLÄÄ "VAHVEMMAT AKSELIT

Vastaa lainaten