Viestiketju: korvattava työ
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 03.06.2012, 13:00
axu87 axu87 ei ole kirjautuneena
Konkari++

Rekisteröitynyt: 03.07.11
Sijainti: sastamala
Perusasetus

Itseä aina ottanut kupoliin nuo jotka jonkun paskahomman kohdalle osuessa saikulle luikkivat, yhdessä vanhassa työpaikassa yksi sen osasi ja aina kun oli joku fyysisesti raskaampi "urakka" niin selkä paskana tjms, sitten jos oli itsellä joku "urakka" niin koita nyt tehdä kahden hommat. Itse olen pääsääntöisesti sitä mieltä että saikulla pysytään kotona, juurikin tuo ettei tartuteta kaikkia siihen flunssaan tai ripuliin, tai sitten se, että joku tukielin ollut pahasti tulehtunut tai paketissa ja liian aikaisin hosutaan hommiin, liikkeet ei ole vielä skarpit ja esim painon varaaminen jalalle ei kunnolla onnistu niin sitten siinä onkin kun koneen päällä horjahtaa ja kaataa muutkin miehet mennessään alas maantasoon(esimerkki omalta työmaalta)... eikä siinä työkaveritkaan nauti töistä jos joku tulee rampana hommiin ja joutuu kokoajan kyttäämään ja varomaan, mahdollisesti tekemään puolet toisen töistä omien lisäksi. Ja mitä sitten kun ne arjensankarit tulee aina paskat housussa ja käsi kipsissä töihin hosumaan, niin kun itse olet 40 kuumeessa ja oksennustaudissa tai käsi poikki niin pomo alkaa vittuilemaan että tars töihin tulla kun kerran tuo yksikin aina... Toki jos vaikka varvas murtuu mutta pystyy liikkumaan, muttei täyttämään nykyistä työpaikkaansa niin jotain korvaavaa jos on tarjota. Monessa tapauksessa sekin vaan on fakta että jos olet esim toisen kätesi loukannut ja silti teet työtä mihin kykenet yhdellä niin sitä kipeää kuormitat jokatapauksessa pitkittäen toipilasaikaa, sekö on molemmille osapuolille kannattavaa?
Vastaa lainaten