Näytä yksittäinen viesti
  #11  
Vanha 03.06.2012, 11:27
chief360:n Avatar
chief360 chief360 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 09.01.04
Sijainti: savolinna, Finland.
Viestit: 340
Perusasetus

Transmission:
6 speed synchromesh transmission with 2 speed reverse. Internal transfer case providing rear wheel drive or 4x4. Additionally, there are mechanically locking differentials on both the rear and front axles. 4x4 and locking diffs are Shift on the fly .Ó

Ratios: Gearbox Ratio / Final Drive including Axle Ratio


1 st 14.93:1 113:1
2 nd 8.23:1 62:1
3 rd 4.47:1 34:1
4 th 2.47:1 19:1
5 th 1.53: 12:1
6 th 1.0:1 7.56:1
Reverse:
1 st 20.1:1 152:1
2nd 11.1:1 84:1

In addition, there is an optional 2 speed supplementary reduction gearbox which provides two addition ratios:

1 st 46:1 347:1
2 nd 25:1 192:1

tämmöset tiedot 404:sen välityksistä löysin ja kaipa mie ainakii kokeilen niitä 13.00-18 renkaita.
nii ja miullakiihan on se 617 motti edelleenkii ihan vaparina mut jospa siihen teho puoleen lääke löytyy ku aikaa ja rahaa löytyy
hieman kyllä kiinnostais kuinka paljon heikillä on sen moottorin sielu muuttunu niiillä pumppu/ahdin muutoksilla??

Viimeksi muokannut chief360 : 03.06.2012 11:30
Vastaa lainaten