Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 02.06.2012, 22:22
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.912
Perusasetus

no joo, onpahan näpyteltävää kun ei löydy sähkösenä...

tässä pääpiirteittäin:

411 malleissa nopeudet eri vaihteilla ja kierroksilla

malli 411.110/.111/.113 kierrokset2550 rpm rengaskokona 7.50-18 tai 10.5-18

1 = 3,5
2 = 6,5
3= 12,0
4 = 21,0
5 = 35,0
6 = 53,0
1 pakki = 2,5
2 pakki = 5,0

malli 411.116 kierrokset 2350 rpm rengaskokona 6.50-20 tai 10 - 18

1 = 3,4
2 = 6,4
3 = 11,5
4 = 21,0
5 = 34,0
6 = 52,0
1 pakki = 2,5
2 pakki = 4,5

malli 411.114 kierrokset 3000 rpm rengaskokona 7.50-18 tai 10,5-18

1 = 3,6
2 = 6,4
3 = 11,8
4 = 21,9
5 = 34,7
6 = 53,0
1 pakki = 2,6
2 pakki = 4,8

edellämainitut moottorit siis pikkunakuja, 30 - 36 hp, OM 636 sukuisia kaikki, ja nopeudet kmh

sitten vielä tärpättipuristeiset:

eli mallit 404.111/.115/.010/.011/.113/.114/.115/.113/.012/.013

tehot näissä kaikissa 82 - 110 hp samoilla kierroksilla 4800 rpm

välitys / nopeus (tod näk huipputehonkierroksilla) 10,5 - 20 renkailla

1 = 14,93 / 7,21
2 = 8,23 / 13,08
3 = 4,47 / 24,07
4 = 2,47 / 43,66
5 = 1,53 / 70,59
6 = 1,00 / 107,66 apuuva, yli 100 kmh...
1 pakki = 20,12 / 5,35
2 pakki = 11,10 / 9,70

joissain malleissa ilmeisesti laatikko tyyppi VOG 1/11 - 1/3,08

1 = 46,01 / 2,34
2 = 25,35 / 4,25


eli tihentää kahta pienintä suhteessa 1/3,08


SIIS:

nythän ei tarvii kuin laskea nua alkuprengaskoot suhteessa tavoitteisiin ja käyttää kerrointa näihin nopeuksiin


UGH !
__________________
- Levannon We(l)ho -
Vastaa lainaten