Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tdi
Metalli tiivisteelle kuuluu kaiketi dekki ja kansi hioo hienommaks kun massalle tiivisteelle se niistä hiomajäljistä pääsee vuotaa. apuna toimii cooper kasket kitti eli sellanen kupari spray liima. Metalli tiiviste puretaan ja se "maalataan" joka palalta tolla aineella 1 kevyt kerros ja sit takas nippuun.
Pitäs rupee kestää koviakin paineita 
Onko siin metalli tiivisteessä vakiona jo joku mäski päällä vai ihan kuiva ?
|
Mahtaako nyt kuitenkaan vaikuttaa asiaan onko massa vai metallipahvi, terän nopeus ja työstönopeushan kun katsotaan työstettävän aineen mukaan, valuraudalle ja alumiinille omat nopeudet?! Eikä uutta monikerros metallitiivistettä nyt purkamaan mennä?! Täys kupari"pahvi" täytyy liimataa kun se alkaa lämpötilavaihteluissa vuotamaan? Ja uusiokäytettynä se tarvii plöijätä.