Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 25.05.2012, 21:51
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Sain haettua tänään etujarrusatuloiden kiinnitysrautojen kiinnityspultit, 4kpl. 12.9 vahvuisia 12 x 1,25mm:n kierteellä, 50mm pitkät. Tuli maksamaan 10€ vahvojen prikkojen kanssa. Alkuperäiset jenkeistä olisi maksaneet postikuluineen ~15€, ja täältä ostettuna olisi ollut lähes 15€ kappale

Pääsin sovittelemaan jarruja paikalleen; eilen kattelin että tarttisi leikata 8-10mm paksu speiseri kääntöpään ja kiinnitysraudan väliin. 6mm riittää, hyvä niin kun löytyy sopivaa levyä mistä leikata. Jarrut paikallaan, ilman speisereitä tosin kun ei vielä jaksanut rälläköidä. Luulisi näillä pysähtyvän paremmin kuin vanhoilla




Hieman on vanhalla ja uudella satulalla kokoeroa; jarrulevykin on halkaisijaltaan 25mm isompi




15" vanteen kanssa on vähän ahdasta, nämä on tarkoitettu 16" vanteille. Jeepin alkuperäiset 15" peltivanteet ei mahtuisi varmasti, nytkin on sen verran tiivistä että pitää 2-3mm viistää satulan ulkonurkasta pois:




Takaapäin:




..ja kyllä se raidetangonpääkin mahtuu kääntöpään varren yläpuolelle nätisti. Pitää varoa ettei tule lommoa vanteeseen

__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten