No totuuden tultua julki edellisten kuvien myötä, täytyy sanoa, että pyöränkaarissakin oli hiukan sanomista, joten motonetin kautta peltisiivuja hiplailemaan.
Vanhat paskat pois ja hiluihin pokkaus ja reikiä pistehitsuuttelua varten
Täytyy tässä todeta, ettei nää aikataulutukset ole miun hommissa ikinä pitäneet. Aina löytyy jotain paskaa, niinku mädät jarru ja bensaputket tai jopa mätä tankki
No sen sai onneksi helposti hitsattua tai sit ei, helvetin ohutta höttöä ns. pelti.
Panin kannen sinkitystä
Sit tulikin aika, jolloin edellisien omistajien kaiutinhelvetti oli purettu ja kaikenlaista pikkusäätöä viritelty mm. dgv kaasariin ei löydy ihan suoraan järkevää ilmansuodatinta, sen puuhailin pikapikaa pellistä.
Vaimo muuten sano, että se oli tehny samannäkösiä purkkeja seiskaluokalla käsitöissä, kyllä tuli heti semmonen osaava fiilis

En muuten laita kuvaa putsarista


Yks sellanen piilovika löyty tän auton sähköistä, mihin en oo ennen törmänny.
Ihmettelin et miks äänimerkki antaa sillai tosi vaimeesti ääntä kun virtoja rumppaa avaimesta. Vika löyty täysin vahingossa, kun käsi osui saatanan kuumaan äänimerkkiin, joten töötin täyty jotenkin olla oikosessa

Vedin piuhat irti ja nakkasin paskan mäjelle
Vihdoinkin koitti hetki, että sai auton takas ranchille ja samantien ruuvaamaan pokkereita alle
Että tällästä täällä, ekat koeajot suoritettu Worryn mainiossa ajomaastossa ja muutamia juttuja on viilailtava tulevaisuudessa...