Lainaus:
quote:
Se voipi olla hyvin mahdollista et mun prosentit meni piäleen (mulla oli hj60 mihkä oli laitettu 61 tekniikka, nii otteeseen tuli jotai 36,4% luokkaa)
Katsastushemmo oli varmana kännis sinä päivänä...
Mimmonen pata siinä on sit aikojen alusta ollu? Oliskohan jotai 2.5 liiterin luokkaa oleva naku?
Kyyläilin tos metsäsikojen sivua, nii joku heebo kauppas siälä landroverin pitkän dsl:än täydellistä tekniikkaa 500 ekulla, oliskohan se joku varteenotettava vaihtoehto? (edullinen minun mielestä)
No jos unohtaa ne toitsun aksilat ja pitäis orkkikset, nii saako niihin mitään tasauspyörästön lukonpoikasta mallia 100% eikä midn kitkalukkoa.
Ja kyllähän siinä Töitä olis ei se siitä olis kiinni, ny vaan pitäis ruveta laittaan kalustoa vaihtoon et sais jotai uutta mitä hieroa ja hinkata uuuuseita kuukausia!
-SUO, KUOKKA JA JUSSIPAITA-
"Ei se jumissa oo!!!Anna mennä vaan!!!"
|
Kyllä lantikan oma tekniikka on aika laiskaa materiaalia, ns. hermoviila osastoa!! Eli unohda land roverin orggis nelkku koneet ja siirry laakista V8 maailmaan (tai sit V6 ehkä). Land Roverin omat akselit on suunniteltu joillekkin 7.00-16 sirkkelin terille, eli akseli romua alkaa kerääntyyn nurkkiin, jos himoitset alle esim 36" haitarissa olevia renkuloita. Kyllä uskoisin, että niihin landyn omiin aksiloihinki lukkoja saa, mutta onko järkee investoida, ku ei ne akselit muuten kuitenkaan kestä mitään "mutakukkulan kuningas renkaita".
Eli kyllä kannattaa heivaa orggis kone ja akselit meneen. Mulla vois olla sulle valmis peli tiedossa, ei tosin leimalle kelpaava, mutta legendaarinen Toy-Land. Auto on seissy kaverin tallin pihalla nyt joku kolme neljä vuotta. Runko ja koppa on 88" mallin lantikasta. Alla siinä on Toyotan 40-sarjan cruiserin akselit, 40/17-15" Monster Mudderssit teräs vanteilla, ohjaustehostin löytyy ja koneena toyotan suora bensa kutonen. Kaaret on ja tais keulalla olla Ramseyn vinssikin. Hintakaan ei ollu muistaakseni paha kyseisestä pelistä. Takana siinä on kemppi lukko ja etupää on avoin. Menevä ja TOSI menevän näköinen.....no niin no kauneushan on katsojan silmissä. Ite joskus mietin sen ostamista, mutta huomasin, että pihalla on jo jokunen offo peli. Jos kiinnostaa niin voin selvitellä numeroo auton omistajalle.