Lainaus:
quote:
No huh huh. Meinaatko nyt että ensi kerralla kun nähdään niin vähän koulutat vai? Vähän sellaiseen tuo viittaa tai ainakin minä sen ymmärrän niin. Ei mee kauheen vahvasti. Ottaako egoon kun joku ei vaan usko jojotan voimaan? Mun puolesta voit työntää jojotan syvälle ahteriis!
Nerd-O
|
Mikä minä olen ketään kouluttamaan, enkä sitä edes väittänyt. Ymmärrä mitä lystäät. Eikäs sitä tässä iässä enää viitti alkaa mitään iisakinkirkkoa rakentamaan.
Pääsi pahasti rönsyämään toi juttu, ois voinu jättää väliinkin. Vähän tuli provo omaan nilkkaan.
Jos tarkemmin lueskelet niin en kyllä ole tainnut ylenmäärin tojotia kehuskella missään vaiheessa. Vai? Itselläni kyllä on yksi läjä, mutta se on äiteen kauppakassina vielä ainakin jonkun vuoden. Pöpelikössä hinailtavana käyn pätkäpatrollilla, jolla silläkään en ole mielestäni retostellut. Päinvastoin ennemminkin. Galleriassa on pari kuvaa. Ei oo hääppöstä?
Suhteestani Suzukeihin sen verran, että olen ottamassa pesäeroa eräästä porukasta missä heti kättelyssä kerrottiin suzukimiesten ajokkeineen olevan vähemmän kuin epätervetulleita. Muutenkin orkkisvehkeitä katsotaan vähän nenänvartta pitkin ja kisoissa niille ei mitään kummempia reittejä merkitä, pomppikoot mistä pääsevät.
Nyt kun kaveri osti SJ410:n päätin loikata muualle minäkin, siihen sakkiin en sitä vie. Ei niin huonoa kaveria olekaan että veisin.
Oisin muuten itse ostanut sen suskan jos ois ollu pari tonnia löysää...
Sitä minä oikeestaan vaan ajoin takaa että onko se ny ihan pakko joka välissä nälvästä jostain toisesta automerkistä. Ja yleensä aina siitä samasta. Jos se on vitsailua vaan niin vaihda jo vitsiä. Ei hymiö tee vinoilusta hauskaa.
Haudataanko sotakirveet, näin julkisesti, kun kerran kaikkien katseltavana ollaan sanailtukin?
No hard feelings!?
Ja sitäpaitsi:
Don´t forget to boogie!