Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja karisa
Lock right löytyy eteen esim, tai tämä http://www.filthymotorsports.com/Det...ettruetrac.htm .
Itsellä on mielessä tuo torsen tyyppinen eteen, ei tarvitse piuhoja ja ei kytkeydy yhtä äkäiseen kuin lokka. Hintakaan ei ole paha.
Itse olen huomannut että kapea nastarengas on talvella aika ehdoton. Takana voi kitkalukkoa säätää shimmilevyillä ja vaihtamalla uudet kitkalevyt, monesti pilattu tavallisilla peräöljyillä.
|
Hilimassa on takana LSD ja sille lienee jotain momenttiarvoja, josta tietää missä kunnossa se on. Uudet öljyt vaihdatin sinne äsken ja sanoi öölimies, että oli hiukka vanhaa tuo öljy jota sieltä tuli ulos. Voiko tuon LSD:n testata nostamalla taka-akselin ilmaan ja koettaa pyörittää pyörää jotain momenttia vasten kuten toisen pyörän ?
Säätö / huolto vaatisi taas mun kannalta aivokirurgitason koneosaamista, joten jos on p*shana niin, sitten mennään noiden hyvin toimivien etulukkojen voimalla ja 3-vedolla. 4wd jumi onkin sitten jo melko huolellinen jumitus
