Jatkan edelleen että selkänojan ja ratin väli pitää olla kunnossa. Sitten pohjapanssarit.Ja vinssi ja lukot.
Työhevonen ei kaipaa extreme jousia...
Mutta monessa topicissa kehutaan miten mikäkin "puhistaa kuviota " niin oma kokemus on notta pitää osata painaa kytkintä vähän ennen kuin liike pysähtyy, sillä pääsee aina pätkän takaisin päin.
15 vuotta tuli ajettua ilman lukkoja mutta nyt kun on bertassa lukkoakselit niin moni asia muuttui helpommaksi. Eli talvella tiukat mäet kärri perässä menee etulukko päällä, samoin kuin auraaminen etulukko päällä on ihan hiivatin paljon helpompaa kuin ilman lukkoja.
Ja nimenomaan tuo etulukko on se kova juttu koska kun kärri vetää koukusta sivulle niin takapyörillä on lepokitka ja jos aura koittaa pyöräyttää autoa niin etulukko pitää suunnan oikeana ja avoin takaperä hoitaa oman tonttinsa...
Mutta en tiiä liittyykö nää mitenkään maasto-ominaisuuksiin...
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.
Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.
Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa
Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä
Antsan Tuubi
|