Näytä yksittäinen viesti
  #7  
Vanha 18.05.2012, 12:43
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.253
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja VihreäKostaja Näytä viesti
Säätimen sisällä oli toinen käämi sulanut ja säätimen runkoon kiinni tinattu "satiainen" sulanut. Mitään yksiselitteistä vauriota ei mielestäni löytynyt. UUdellä säätimellä en vielä uskaltanut kokeilla etten polta sitäkin. Säädinviaksi epäilin sillä että käryäminen johdoissa loppuu kun virrat päällä irroittaa säätimen rungosta...
Voisikohan se satiainen olla varistori???



Jos, niin sen elämäntehtävä on kärähtää oikosiin ja polttaa sulake ylijännite tapauksessa.

Kun nyt joka tapauksessa askaretta on tiedossa niin käytä vielä se laturi irti ja vaikka jossain autosähkö pajassa testerissä siltä varalta että siellä on diodi silta sökö tai että varmistuu sen ehjyys ettei pala se säädin heti uudestaan ja ala koko homma taas alusta.

Maksaa hieman mutta on sen arvoista.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Vastaa lainaten