Näytä yksittäinen viesti
  #7  
Vanha 18.05.2012, 11:49
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.256
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja VihreäKostaja Näytä viesti
No niin. Jatkotutkimusten jälkeen seuraavaa: Lataus-säätimeltä lähtevässä johtonipussa oleva musta/keltainen johto sulaa/käryää kun kytkee virrat päälle. Mittariston takana oleva "virranjakoliitin" sokea liitin jossa useita musta/keltaisia johtoja sulanut. Jännitteen säädin sulanut. käryäminen/sulaminen loppuu kun irroitan jännitteensäätimen rungosta.
KYSYMYS: onko säädin hajonnut ja maadoittanut järjestelmän ja itse vaihdettuani 30a sulakkeen "engine" sulakkeeksi aiheuttanut johtojen grillaantumisen VAI oikosulku jossain muualla aiheuttanut johtojen sulamisen ja säätimen grillaantumisen. En vielä kokeillut uudella säätimellä, pitänee korjailla sulaneet johdot ensin ja katsoa sitten. Mutta kumpi oli ensin? säädinvika vai onko se seuraus?
Pura se säädin ja tutki näkyykö siellä mitään selvää vikaa. Esim. että jompikumpi kärki on katkennu ja pääsee maadoittamaan sen systeemin. Siitähän se lähtee selviämään kun alkaa korjaamaan niitä näkyviä vikoja.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Vastaa lainaten