Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 17.05.2012, 01:43
T3Syncro:n Avatar
T3Syncro T3Syncro ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 10.09.11
Sijainti: Pks
Viestit: 625
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bj Andy Näytä viesti
Nii voihan se olla että wolfgang wolksvagen on suunnitellu kaikki niinkin tarkasti että sitä reserviä ei juurikaan ole. Vaan onkos noissa omat nivelensä vai löytyykö jostain muusta volkkarista samoja tai vahvempia käypäsiä.

Mutta ny kun se on maastoauto niin 150 mm korotusta kehiin ja ne 31" renkaat. Olikos näihin sitä porttaali settiä tehty vai vaan siihen T2:seen???
Kytkin pitää saada ensin pitämään, sitten korotukset ja cooleri. En tiedä mitä hra Wolfgang on suunnitellut, mutta reilun 60 hv hän antaa luvan lisätä tehoa vakio koneeseen verrattuna. Wolfgang ajatteli varmaan, että nivelet voi vaihtaa tarvittaessa, koska varaosiakin myydään kaupoissa?
Kotterolla on nyt ajettu reilut 350 tKm, joten ehkä aika vaihtaa kaikki loput vetonivelet, niin ei tarvitse niistä murehtia enää...
Takapäässä riittää kun pyöräyttää akselit ympäri, niin nivelten pyörintäsuunta vaihtuu. Samahan se olisi edessäkin, kun vaihtaisi puolelta toiselle, mutta kun toinen puoli on jo uusittu syksyllä.

Ei taida porttaalit onnistua Suomessa ja toistaiseksi pärjännyt noilla 205R16 renkaillakin, seuraavat sitten ehkä suuremmat...

Kunhan nyt pääsee muiden maastureiden mukaan joskus, niin näkee paljonko kaipaa oikeasti korotusta ja renkaat suurennusta... "Katuautohan" tämä minulle pääasiallisesti kuitenkin on.
__________________
Gefangener der Straße, aber frei wie der Wind im Schnee.

Vastaa lainaten