Näytä yksittäinen viesti
  #9  
Vanha 16.05.2012, 22:20
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Viestit: 3.852
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Morjenz Näytä viesti
Kaikkihan riippuu oikeasti käytössä olevasta budjetista ja missä järjestyksessä haluaa autoa lähteä parantelemaan

Tässäpä omia mietteitä ensialkuun, suurinpiirtein edullisuus järjestyksessä

1. Alustan panssarointi (uskallat ryskää jopa sillä lähes vakioautolla)
2. Karkeammat renkaat
3. Jousituksen toiminta
4. Vinssi (pääset vielä poiskin)
5. Ajosillat ja maastotunkki (jeesaa monessa paikassa sillä lähes vakioautolla)
6. Välitykset
7. Tasauspyörästön lukot (vaikuttaa toki eniten)
8. Voimaa moottoriin
9. Snorkkeli (uskallat upottaa, kun muut auton avut jo siihen riittää)
10. Takavinssi ja turvakaaret (turvakaaret kannattaa tehdä jo siinävaiheessa, kun tuntuu, että sitä autoa uskaltaa viedä mitä ihmeellisimpiin paikkoihin)

Tässä nyt jotain listaa... tekijöitä ja mielipiteitä on varmasti monia...
Sen verran eroan mielipiteissä että jos nuo yksitellen ostelee niin 4 ja 5 toisin päin... Tunkilla ja silloilla tuo auton pois lähes mistä vaan kunhan pistää aikaa, mutta turvallaan ojassa ilman tunkkia ei virveli aina oikein lämmitä...
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään,
Se joku tahtoo olla ihminen,
Minä en!

Timo Rautiainen & Neljäs sektori
Vastaa lainaten